Teslimat ve Sipariş

Sipariş Takibi

Siparişinizin durumuna Alışveriş Geçmişim bölümündeki Sipariş Detayı butonundan ulaşabilirsiniz. Siparişinizdeki tüm ürünlerin durumu ilgili satırlarda ayrı ayrı belirtilmektedir. Siparişinizin tedarik sürecinde, Sevk edilmiş veya İptal edilmiş olup olmadığını bu alandan takip edebilirsiniz.

Siparişleriniz Sürat Kargo ile sevk edilmektedir. Sipariş Takip numarasını Sipariş Detayı sayfasında bulabilir ve üzerine tıklayarak Sürat Kargo sisteminden siparişinize ait güncel bilgilere ulaşabilirsiniz.

Çok sayıda ürünü aynı sipariş içinde almış olabilirsiniz. Tedarik sürecindeki farklılıklara göre ürünler adresinize farklı tarihlerde ayrı kargolar şeklinde gönderilebilir. Bununla ilgili güncel bilgiler e-posta adresinize ve Sipariş Detayı sayfasına yansıtılacaktır.
Teslim Alma ve Kontrol Aşamaları

Sürat Kargo ile adresinize kadar gönderilen ürünleri kontrol etmeden teslim almayınız. Taşıma esnasında kırılma ihtimali olan bir ürün sipariş ettiyseniz mutlaka koli içeriğini kontrol edin. Gelen ürün adetlerini ve fatura üzerinde yazan rakamları da kontrol ederek teslimat evrakını imzalayınız.

Sürat Kargo teslimat yetkilisi tarafından, önceden belirlediğiniz teslimat adresinde bulunmamanız durumunda siparişinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakılır. 3 İş günü içerisinde şubeye giderek ürünü teslim almamanız durumunda paketiniz Sürat Kargo şirketi tarafından bize iade edilir.

Teslim aldığınız üründe hasar, eksiklik veya yanlışlık olması durumunda Kargo personelinden hasar tutanağı hazırlamasını isteyiniz. Bu ürünleri teslim almayınız ve bize geri iade ediniz.
Teslimat Bölgeleri ve Teslimat Zamanı

Sürat Kargo tarafından tüm Türkiye genelinde teslimat yapılmaktadır. Ürünlerin depomuzdan çıkış anından itibaren ne kadar sürede teslim edileceğini Teslimat süresi hesaplama aracını kullanarak bulabilirsiniz. Teslimat sürelerini hesaplama konusunda Sürat Kargo sitesinde yayınlanan aşağıdaki tablo da işinize yarayabilir.